Czy masz stronę na Facebooku dla swojej firmy? Jeśli nie, tracisz złotą okazję.
Jeśli masz już obecność na Facebooku, nie będzie to miało większego znaczenia, chyba że Twoja kampania marketingowa będzie postępować zgodnie z najlepszymi praktykami i unikać najgorszych praktyk. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak opracować dobrą strategię marketingową na Facebooku.Kluczem do wszystkich działań marketingowych jest zrozumienie, dlaczego to robisz. Jaki jest twój cel końcowy? Gdy już to zrozumiesz, możesz łatwiej stworzyć plan, aby sprowadzić dokładnie tego, kogo chcesz zmienić z Facebooka w klienta. Więc zacznij burzę mózgów już dziś – czym się zajmujesz marketingiem?Prezenty to świetny sposób na zwrócenie uwagi na swoją stronę. Powinieneś zachęcić swoich klientów do przyłączenia się, oferując kilka darmowych produktów niektórym z subskrybentów. Poinformuj ludzi, kto wygrał, ogłaszając to w swoim profilu, i użyj tej strategii ponownie, jeśli chcesz później zdobyć dodatkowych subskrybentów.Cała zawartość Twojej witryny powinna być łatwa do polubienia i udostępnienia na Facebooku. Powinien również pojawić się w skróconej formie z linkiem na Twojej ścianie na Facebooku. Jeśli ludzie będą mogli udostępniać Twoje treści swoim obserwatorom, przekonasz się, że Twój zasięg zacznie rosnąć wykładniczo, podobnie jak Twoje zyski.Spróbuj użyć niestandardowych kart na swojej stronie na Facebooku. Kiedy po raz pierwszy tworzysz swoją firmową stronę na Facebooku, będziesz mieć ogólne zakładki, takie jak Tablica i Informacje. Spróbuj rozszerzyć swoje możliwości, tworząc własne niestandardowe karty. Niektóre firmy mają karty zawierające linki do różnego rodzaju treści, takich jak produkty, biuletyny i trwające konkursy.Pamiętaj, aby regularnie aktualizować swoją stronę na Facebooku. Nie ma znaczenia, jak świetna jest Twoja strona na Facebooku. Jeśli nie aktualizujesz regularnie, możesz tracić uwagę klientów. Upewnij się, że często publikujesz na stronie i odpowiadasz na wszelkie pytania lub opinie klientów w odpowiednim czasie.Nie pozostawiaj żadnych sekcji swojej strony na Facebooku pustych, jeśli chcesz promować swoją firmę.
Wiele osób zaniedbuje umieszczanie wszystkich swoich informacji, a na dłuższą metę może to dużo kosztować.
Jeśli ludzie nie mogą znaleźć potrzebnych informacji na temat Twojej firmy, mogą szukać innego miejsca, aby uzyskać to, czego potrzebują.Nie włócz się po swojej stronie. Nie wpadaj w pułapkę Facebooka polegającą na myśleniu, że więcej postów jest najlepsze. Ludzie nie muszą wiedzieć o wszystkim, co robisz. W rzeczywistości, jeśli masz tendencję do włóczenia się poza tematem, w rzeczywistości możesz wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Ludzie podążają za Tobą z jakiegoś powodu, więc skup się na tym, co Ty lub Twoja marka robi najlepiej.Pamiętaj, aby szanować prywatność swoich obserwujących podczas korzystania z Facebooka do marketingu swojej firmy. Jeśli ktoś wyśle Ci entuzjastyczną recenzję w prywatnej wiadomości, pamiętaj, aby poprosić go o zgodę przed opublikowaniem jej. Być może zdecydowali się wysłać Ci wiadomość w ten sposób, ponieważ nie chcieli być publicznie uznani.Rozważ użycie reklamy na Facebooku. Płacąc za reklamy na Facebooku, możesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, kierując reklamy na określone grupy demograficzne. Może to przyciągnąć uwagę Twojej strony na Facebooku, a to jest ważne. Wypróbuj go przez chwilę, a następnie anuluj, jeśli wydaje się, że nie działa.Jeśli jeszcze nie zajmujesz się marketingiem na Facebooku, miejmy nadzieję, że teraz rozumiesz, dlaczego może to być tak przydatne dla Twojego wyniku. Teraz powinieneś mieć wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć kampanię marketingową na Facebooku. Nawet jeśli jesteś na Facebooku od jakiegoś czasu, zawsze możesz być lepszy. Zastosuj się do powyższych porad, ponieważ będą one naprawdę zmieniać.
Popularne
Biznes
Druk 3D – nowa jakość w produkcji elementów dekoracyjnych
Blog
Maszyny do cięcia metalu i drewna sterowane cyfrowo
Blog
Jak odzyskać od dłużników należne nam pieniądze?
Dom
Firma zajmująca się montażem, serwisem i przeglądami klimatyzacji
Blog
Zdrowe przepisy na pożywne desery: Słodkie indulgencje bez wyrzutów sumienia
Biznes
Jakie są korzyści wynikające z monitorowania działań konkurencji na rynku?
Blog
Zalety porządnych herbicydów