Poznanie trendów i oczekiwań konsumentów pomaga maksymalnie wykorzystać budżet na kampanię marketingową z użyciem gadżetów reklamowych.

Jeśli odpowiednio wybierzemy artykuł promocyjny, mamy większą szansę, że taka forma reklamy dotrze do szerokiego grona odbiorców i odniesie spodziewany rezultat. Jeśli gadżet reklamowy jest użytkowany, zwiększa się ekspozycja marki, a tym samym świadomość i popularność wśród konsumentów, co przełoży się na wyniki sprzedaży.

Najlepiej sprzedające się artykuły reklamowe

Popularnym upominkiem są kubki reklamowe

Gadżety reklamowe mogą być częścią marketingu bezpośredniego, kiedy mamy osobisty kontakt z klientem, przedstawiamy mu naszą ofertę, zachęcamy do kontaktu, nawiązania współpracy, skorzystania z oferty czy zrobienia zakupów. Jeśli trafimy z upominkiem w gusta i potrzeby konsumenta, gadżet reklamowy będzie użytkowany, będąc dobrym nośnikiem naszej reklamy. Warto zatem wiedzieć, jakie produkty promocyjne są chętnie przez klientów przyjmowane. Dużą popularnością w ostatnim czasie cieszą się artykuły związane z ruchem wellness i fitness, mogą to być maty do jogi, ciężarki, ręczniki, zestawy taśm do ćwiczeń.

Obecnie odchodzi się od artykułów jednorazowego użytku, promocji niskiej jakości produktów wykonanych z nieprzetworzonego plastiku. Zamiast tego możemy naszym potencjalnym klientom zaoferować bawełniane torby na zakupy, kubki podróżne, wysokiej jakości butelki wielokrotnego użytku i inne produkty ekologiczne. Chętnie przyjmowane przez klientów są również tradycyjne kubki na kawę, możemy wybrać kubki atrakcyjne wizualnie w wielu kolorach i pojemnościach, dopasować je do nadruków logo firmy.

Wraz ze wzrostem popularności kubków do kawy wielokrotnego sprawia, że zmniejszamy liczbę opakowań jednorazowych. Z pewnością ulubiony kubek uprzyjemni rutynową przerwę na kawę. Dodatkowo kubki reklamowe mogą być używane nie tylko w pracy, ale również w domu, zwiększając tym samym ekspozycję marki. Jest to produkt praktyczny i użyteczny, mamy zatem pewność, że kubek na kawę będzie używany przez długi czas.