Jeśli prowadzisz odnoszący sukcesy biznes, być może korzystałeś już z wielu dostępnych technik marketingowych.
Ale jeśli nie korzystałeś z e-mailowej kampanii marketingowej, możesz stracić większy sukces. Oto kilka skutecznych sposobów promowania firmy za pośrednictwem poczty e-mail, dzięki czemu nie pozostawisz kamienia na kamieniu w dążeniu do doskonałości.Wysyłając wiadomość e-mail w ramach kampanii marketingowej, nie używaj zwykłej czcionki. Chcesz, aby klienci poważnie traktowali Twój produkt lub firmę, a prawdopodobnie nie zrobią tego z nietypową czcionką. Wybierz dobrze znaną czcionkę, taką jak Times Roman Cyfra, Arial lub Verdana.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś także skonfigurować swoją listę tak, aby sama się usuwała, usuwając subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej.
Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych.
Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Zawsze pamiętaj, że powinieneś używać e-mail marketingu do sprzedaży usług i produktów. Każdy z Twoich e-maili musi zachęcić czytelnika do zakupu. Można to osiągnąć, przygotowując wiadomości zawierające fakty o nowych ofertach, które ujawniają nowe zastosowania istniejących produktów lub informują klientów o dostępnych zniżkach.Zbieranie i analizowanie statystyk jest tak samo ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Bycie najlepszym oznacza wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi i metod, aby zbudować swoją firmę. Jeśli skorzystasz ze wskazówek przedstawionych w tym artykule, masz duże szanse na bycie najlepszym. Wykorzystaj je do stworzenia kampanii e-mail marketingowej, z której możesz być dumny.
Popularne
Biznes
Pomocne przy treningu szare legginsy męskie
Blog
Konkretna i trafna pomoc dla waszych zbóż ozimych
Blog
Zalety płytek gresowych imitujących kamień
Biznes
Co to jest fotografia packshot?
Zdrowie
Gdzie należy się udać jeśli bolą nas oczy?
Rozrywka
Dlaczego warto wynająć apartament na wakacje?
Dom
Wanna jacuzzi do ogrodu